Polityka Zwrotów – serwisincars.pl
W serwisincars.pl dokładamy wszelkich starań, aby nasi klienci byli w pełni zadowoleni z dokonanych zakupów. Jeśli jednak z jakiegoś powodu nie jesteś w pełni zadowolony z zakupionego produktu, zapoznaj się z naszą polityką zwrotów.
1. Prawo do zwrotu
Masz prawo do zwrotu towaru w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki, bez podania przyczyny.
2. Warunki zwrotu
Aby kwalifikować się do zwrotu, produkt musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś. Produkt nie może być używany ani uszkodzony.
3. Proces zwrotu
Aby dokonać zwrotu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod adresem e-mail: serwisincars@gmail.com lub zadzwoń pod numer telefonu: 723 293 014. Po otrzymaniu Twojej prośby o zwrot, prześlemy Ci szczegółowe instrukcje dotyczące dalszych kroków.
4. Koszty zwrotu
Koszty zwrotu towaru są pokrywane przez klienta, chyba że produkt jest wadliwy lub niezgodny z zamówieniem. W przypadku wadliwego towaru, serwisincars.pl pokryje koszty wysyłki.
5. Zwroty płatności
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwróconego produktu, poinformujemy Cię o statusie zwrotu. Jeśli Twój zwrot zostanie zatwierdzony, automatycznie dokonamy zwrotu środków na Twoje konto, używając tej samej metody płatności, którą wykorzystano przy zakupie, w ciągu 7-14 dni roboczych.
6. Produkty wyłączone z możliwości zwrotu
Niektóre produkty są wyłączone z możliwości zwrotu, takie jak:
- Produkty wykonane na zamówienie
- Produkty, które zostały wyraźnie spersonalizowane
- Produkty elektroniczne po otwarciu opakowania
7. Wymiana produktów
Jeśli chcesz wymienić produkt na inny, postępuj zgodnie z powyższymi instrukcjami dotyczącymi zwrotu i zaznacz, że chcesz dokonać wymiany.
8. Kontakt
Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące naszej polityki zwrotów, skontaktuj się z nami:
- E-mail: serwisincars@gmail.com
- Telefon: 723 293 014
- Adres: Malawa 827, 36-007 Krasne